Volgorde

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Selecteer het product en de maat, voeg het toe aan de boodschappentas en volg vervolgens de groene knop die u laat zien hoe u uw aankoop kunt voltooien.

  • Kan ik meerdere maten of producten bestellen?

    Natuurlijk kan dat, en we zijn behoorlijk trots op deze optie. U kunt echt nadenken over uw aankoop wanneer u bij ons winkelt. Als u niet 100% zeker bent van uw maat, kunt u meerdere maten bestellen en thuis beslissen welke het beste bij u past. U kunt de rest terugsturen naar ons ongedragen en in de originele verpakking, of persoonlijk retourneren in een van onze winkels. We zullen u graag terugbetalen voor de geretourneerde producten. Bestel verstandig zodat de items niet onnodig tussen onze magazijnen reizen.

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?

    Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u het bestelnummer opneemt en we zullen dit verzoek graag voor u verwerken.

  • Hoe weet ik dat de bestelling succesvol was?

    Een automatisch gegenereerde e -mail wordt naar uw e -mailadres verzonden als bevestiging van uw bestelling. Als u zo'n e -mail niet hebt ontvangen, controleer dan uw spammap.

  • Hoe wijzigt u het wachtwoord van een gebruikersaccount?

    1) Als u niet bent aangemeld bij Freshlabels.com, logt u in op uw account met uw huidige wachtwoord, via het pictogram "Aanmelden" in de rechterbovenhoek van de site.
    2) Uw accountbeheer wordt geopend. Als alternatief kunt u er via het figuurpictogram mee gaan met uw naam in de rechterbovenhoek van onze website
    3) Verplaats de cursor onderaan de pagina naar het gedeelte "Wachtwoord"
    4) Voer het vereiste nieuwe wachtwoord in het velden "Wachtwoord" en "Retype wachtwoord" in en klik op de knop "Opslaan".
    5) Meld u uit bij de website - in de rechterbovenhoek via het figuurpictogram en vervolgens "uitmelden"
    6) Een nieuw wachtwoord is vereist de volgende keer dat u zich aanmeldt.

  • Hoe verzilver ik een cadeaubon?

    Voer de unieke code in de tas in het veld in "Voer promotiecode in" + Toepassen.

  • Hoe verzilver ik een promotiecode?

    Voer de unieke code in de tas in het veld in "Voer promotiecode in" + Toepassen.

  • Hoe verzilver ik meerdere cadeaubonnen tegelijk?

    Voer één voucher in het veld "Voer promotiecode in" + toe en schrijf de andere unieke codes in de bestelnoot. We zullen ze aan de bestelling voor u toevoegen. Betaal de bestelling nog niet.

  • Is het mogelijk om een ​​cadeaubon in elektronische vorm te verzenden om thuis af te drukken?

    Ja, we verkopen ook elektronische vouchers, die we u per e -mail sturen! Het enige wat u hoeft te doen is hier kiezen: https://www.freshlabels.com/vouchers-differently/

  • Kan ik de geldigheid van een cadeaubon verlengen?

    Ja Nee probleem! Neem telefonisch contact op met onze klantenservice of schrijf ons een e -mail. Bereid uw unieke code voor.

  • Kan ik korting krijgen op mijn eerste aankoop? En hoe?

    We bieden elke bezoeker aan onze website die nog niet iets van ons heeft gekocht de mogelijkheid om een ​​korting van 12 euro te krijgen op hun eerste online bestelling. U kunt korting krijgen door uw e-mailadres in te vullen in het pop-upvenster dat zal verschijnen na een paar seconden door onze website te browsen. Klik daarna op de bevestigingslink in de verzonden e -mail - dan is de korting van u.

  • Het pop-upvenster met de korting voor de eerste aankoop is verdwenen, wat moet ik doen?

    Een pop-upvenster met een e-mailformulier voor het verzenden van korting op de eerste bestelling verschijnt aan elke nieuwe bezoeker naar de website die nog niet bij ons heeft gekocht. Als u onze website al hebt bezocht en het raam per ongeluk hebt gesloten, verwijdert u uw cookies of bezoekt u onze website in een anoniem venster of een andere browser. Het pop-upvenster verschijnt vervolgens binnen enkele seconden na het browsen op uw website.

  • Mijn code werkt niet, wat moet ik doen?

    Neem telefonisch of e -mail contact op met onze klantenservice.

  • Kunnen kortingen of aanbiedingen worden gecombineerd?

    Kortingen en aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per e -mail of telefoon. Vergeet niet om uw bestelnummer bij de hand te hebben! We zullen dit verzoek graag voor u behandelen.

  • Hoe kan ik een kortingscode of cadeauvoucher inwisselen?

    Voer de unieke code in de mand in het veld in "Voer promotiecode in" + inwissel in.

  • Als ik kies in de winkel wanneer ik online bestel, moet ik dan vooraf betalen voor de bestelling?

    Nee, dat hoeft niet. U kunt gemakkelijk in de winkel per kaart of contant betalen tegen een vergoeding van CZK 10. U kunt gratis verzending van ons krijgen voor bestellingen boven CZK 1500 (onder dit bedrag, verzendkosten CZK 19). Deze vergoeding dekt de kosten voor het leveren van uw bestelling aan onze winkel. We zijn blij om uw bestelling voor u voor te bereiden, maar houd rekening met het milieu zodat de goederen niet onnodig tussen magazijnen reizen.

  • Ik heb de bestelling al gedaan, maar ik ben vergeten de kortingscode toe te passen.

    Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenlijn.